0
0
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Kategorie
Strona montażowa przód + tył
Informacje Sportowa jazda z komfortem i
czystą przyjemnością z jazdy,
mniejsze przechylenie podczas wymagającej jazdy, szczególnie na zakrętach,
Lepszy wygląd i trzymanie się drogi dzięki obniżonemu środkowi ciężkości
W skrócie:
NIEZBĘDNY DLA KAŻDEGO SPORTOWEGO KIEROWCY O WYSOKICH
WYMAGANIACH.
Przed zakupem sprawdź maksymalne obciążenie osi swojego
pojazdu.
Porównaj informacje techniczne w dokumentach rejestracyjnych
pojazdów 7.1 i 7.2.
Aby zapobiec ocieraniu się stabilizatora o wał napędowy,
Do obniżania o 40
mm i więcej zalecany jest dodatkowy zestaw drążków sprzęgających. Proszę
skontaktuj się z nami. Możemy przedstawić Państwu atrakcyjne
oferty.
Informacje 2 Zawieszenia gwintowane RedLine to wysokiej jakości
elementy zawieszenia dostosowane do pojazdów, umożliwiające obniżenie przedniej
osi o 20-60 mm i tylnej osi o 30-75 mm (maks. nacisk na oś przednią 1175 kg / oś
tylną 1095 kg).
Wprowadzony zakres regulacji pozwala na indywidualne obniżenie wysokości nadwozia, przy czym napięcie wstępne sprężyny zostaje zachowane w całym zakresie regulacji.
Podwozie charakteryzuje się szczególnie dużą nośnością poprzeczną.
Wariant konstrukcyjny dostosowany do pojazdu: gwint VA / gwint
HA.
Materiał: wysokiej jakości komponenty zapewniające długą
żywotność:
Rozpórki ze stali ocynkowanej, sprężyny malowane proszkowo i
zwijane na zimno
(EPS malowany proszkowo / amortyzator ocynkowany)
nie dla
wariantu wyposażenia Quattro
Pojazdy z napędem na cztery koła
Sprawdzony
pod względem jakości markowy produkt o doskonałym stosunku ceny do
wydajności
Stylizacja z płynną regulacją wysokości na przedniej i tylnej osi
(nawet po zamontowaniu),
Około 35% twardsze właściwości jezdne w porównaniu do standardowego podwozia,
Na imprezach lub na pokazach możliwe jest również obniżenie do 100 mm (ALE
nie jest to legalne na ulicy!)
Obniżenie HA 30-60mm
Obniżenie VA
20-60mm
Dodatkowe wymagane elementy mogą obejmować drążki sprzęgające (jeśli
są obniżone o więcej niż 40 mm), usztywnienie rozpórki i łożysko
rozpórki
Pasuje do Audi A3 8P z lat 2003-2012
Obciążenie osi przedniej
maks. 1200 kg
Obciążenie osi tylnej maks. 990 kg
Cechy szczególne zakres
regulacji VA 20 - 60 mm / HA 30 - 75 mm
Maksymalne obciążenie osi VA 1200 kg
/ HA 990 kg
§19.3 Raport części
Sprężyny na zimno malowane proszkowo
EPS
Do pojazdów z amortyzatorami 50 i 55 mm
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane
Review sent
Your review cannot be sent